Retourneren
Ben je toch niet tevreden of is je product defect? Dat is vervelend en daar gaan we wat aan doen!
Alle retouropties op een rijtje:
15 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product*
(*) Wij betalen het aankoopbedrag terug wanneer:
100% terugbetaling van je aankoop wanneer de doos niet open geweest is.
90% terugbetaling van de aankoop wanneer de doos open geweest is maar alle verpakkingsmateriaal van de onderdelen nog intact is.
75% terugbetaling van de aankoop wanneer het toestel uit de doos is geweest en verpakkingsmateriaal weggehaald is.
50% terugbetaling van de aankoop wanneer je het toestel uit de doos heeft gehaald, in elkaar hebt gezet en gebruikt.
Geen terugbetaling van de aankoop wanneer er opzettelijke beschadiging is aangebracht aan het toestel.
Terugbetaling van eventuele verzendkosten of retourskosten kunnen we jammer genoeg nooit terugbetalen.
Als consument heb je 2 jaar garantie op al onze producten.
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij de volgende opties voor je:
Mijn product mist een onderdeel:
Onze excuses hiervoor. Stuur ons een e-mail met de vraag voor het onderdeel en wij sturen u dit zo snel mogelijk na.
Mijn product heeft een defect:
Dat is natuurlijk vervelend en gaan we oplossen! Heb je al bij de “technische vragen en oplossingen” gekeken? De kans is groot dat hier de oplossing tussen staat en je direct weer aan de slag kunt.
Heb je het defect hiermee niet kunnen oplossen? Stuur ons dan een e-Mail. Binnen 3 werkdagen nemen wij contact met je op om het probleem te verhelpen.